czwartek, 19 lutego 2015

Kubek "dziergany sweterek" & inne cudeńka...

Dziękuję Wam pięknie za miłe słowa pozostawione pod poprzednim postem.
Sprawiły mi radość,tym bardziej,że nie miałam szczególnej ochoty haftować te kaczorki,no ale... 
Dopiero myśl o zielonej kanwie przełamała wszelakie moje "ale"

A teraz zapraszam do oglądania i podziwiania ;)

Ostatnie moje zakupione dwa kubki "dziergany sweterek"
Piękna kolorystyka,więc trudny wybór miałam ;)
a poza tym komuś też się szalenie spodobały.


A to dodatek krawiecki... ;)


i kolejny... ;)


i znów mulinki DMC,bo ich ciągle mało....


i serweta,która się blokuje


Na dziś chyba to wszystko...
Spokojnej nocy Wam życzę 

I. :)

10 komentarzy:

  1. CUDNE NABYTKI! Takie lubię najbardziej... Kubki, mulinki, craft ogólnie pojęty :P A kubki mam takie same z Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szykuje się chyba nowy hafcik ? Serweta śliczna, lubię takie prosta wzory. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te kubeczki :) Zakupy jak zwykle udane :) A serweta będzie śliczna :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pomysłowe kubki! W sam raz dla osoby robótkującej :) A te dodatki krawieckie to są takie prawdzie czy ozdoba? Baaaardzo stylowe! U mnie też niedługo będzie się blokować małe co nieco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są te kubeczki,lekkie, ... ;) Odpisałam wyżej Lidce,te dodatki,to świeczki :D Ciekawa jestem Twojej robótki ;)

      Usuń
  5. Kubeczki śliczne, ja dostałam wczoraj też fajny przy okazji następnego postu wrzucę fotkę, kubeczków i mulin nigdy zbyt dużo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy! Też mam te kubeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubeczki zakupiłaś świetne , pasujące do Twoich zainteresowań. Dodatki krawieckie są super. Serwetka będzie cudna , znam ten wzór nie jest bardzo trudny ale prezentuje się przepięknie. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam te hafciarskie kubki w internecie.Tak Lidka,te szpulki miałam na uwadze,to są świeczki :D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Superowe zakupy! Widziałam te kubeczki w Rossmannie, ale chyba w okolicy Walentynek.:)

    OdpowiedzUsuń