czwartek, 29 stycznia 2015

Wspólne dzierganie i czytanie - "Pacjentka z sali numer 7"Baptiste Beaulieu

"Pacjentka z sali numer 7" Baptiste Beaulieu,
to książka,którą kupiłam w ubiegłym roku.
Chciałam bardzo przeczytać ją jako pierwszą z kilku zakupionych,
ale ze względu na okres świąteczny odłożyłam ją na półkę.
Obawiałam się ,że będzie zbyt smutna...



Czytając ją obecnie,mogę powiedzieć,
że jest to książka,która wywołuje skrajne emocje,
od śmiechu po łzy.
Raz bawi ,wzrusza,
a innym razem przeraża.

Książkę tę napisał młody,francuski lekarz
szpitalnego Oddziału Ratunkowego,zainspirowany swoim blogiem,
który zaczął pisać w listopadzie 2012 roku
- "Alors voila:dziennik pojednania leczonych i leczących."



Jak sam autor mówi:
"Pisałem dla tych,którzy leżą,i tych,którzy ich podnoszą",
a robi to,"jak napisał "Le Monde" - w sposób nieporównywalny,
tak jak nikt inny o tym nie opowiadał."

...

Robótkowo - wzięłam szydełko do ręki , nowy haft...

Ostatnio piekę też chlebek bananowy ;)



Wracam do książki... :)

6 komentarzy:

  1. Chlebek bananowy? nie piekłam jeszcze jak smakuje ? jak chleb czy jak ciasto ?
    Książkę mam w planach,
    a szydełekim? czyżby jakiś obrus z elementów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak,świetny w plener....Ja uwielbiam go do porannej kawy.Porównałabym go do ciasta marchewkowego.Szydełkiem to próbka...,wykorzystana jako podkladka pod kubek :)

      Usuń
  2. Chlebek bananowy, pychotka :) A co nowego to szydełko wyczaruje? Ta błyszcząca biel jest intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się piękne dziergadełko. Też mam przepis na chleb bananowy , ale jeszcze go nie robiłam. Twój wygląda rewelacyjnie. Miłej lektury i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. teżjestem ciekawa co to będzie te białe a ciasto to mi tylko okruchy zopstały do zjedzenia - ale skoro tak szybko znikło znaczy że było dobre - dziękuję za przepis - serdecznoęci ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cieszę się,że się udało i smakowało.U mnie też szybko znika,ta podwójna porcja też,czyli... :))

      Usuń