czwartek, 1 stycznia 2015

Happy New Year 2015



Cieszę się bardzo,że mogę przywitać kolejny Nowy Rok 2015

Według kalendarza chińskiego,jest to rok,kozy,
która patronuje w chińskim zodiaku rozwojowi sztuki.
Jest to znak artystów i kreatywności,czyli ten,kto tworzy ,
 może w tym roku liczyć na pomyślny los.

A zatem kochani,
bądźmy kreatywni a szczęście się do nas uśmiechnie.

Ja już działam,czytam,kreślę i nitki też mi się już plączą... :)

To już dziś ... :)

Ja już zaczęłam ją zapełniać...
Jako inspiracja ciasteczko  personalizowane - moje... ;)

& 4U w kształcie herbacianych saszetek ;)

I jeszcze tylko takie spacerowe wspomnienie -  366 dni temu (30.12.2013)

Skok... :)

7 komentarzy:

  1. Wspaniały rok przed nami. Szczęśliwego Nowego Roku! !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku kochana ci życzę -zdrowia, szcześcia pomyślności , zero zmartwień mnóstwo uśmiechu i pogody ducha - Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    Cudny piesio, aż chce sie podrapać za uszami:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :-) I nawzajem szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku Irenko! Oby był dla Ciebie bardzo kreatywny i dobry!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń