niedziela, 14 grudnia 2014

Kalendarz adwentowy i choinka

Trzecia niedziela adwentu,
czas pokazać kalendarz adwentowy ;))


I zbliżenie.


Motyw kartki z kalendarza wymyśliłam w ubiegłym roku
i z pewnością będę go wykorzystywała w przyszłych pracach.
Fajny jest! ;)

Mała zapowiedź !
Kolejna praca też w czerwieni :)

Życzę Wam moi Mili dobrze zorganizowanych przygotowań do Świąt,
wspólnego pieczenia pierników,
lepienia pierogów,
robienia ozdób choinkowych z dziećmi,
bo wspólnie spędzone chwile,
to chwile ,które zostają na zawsze w naszej pamięci :)

U mnie choinka żywa i pachnąca czeka już na szatę świąteczną ;)
A u Was?
Jaka jest tradycja związana z choinką?



11 komentarzy:

  1. Piękny kalendarz :)
    Nasza choinka pojawi się dopiero w Wigilię, a zamiast szykowania mamy remont :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy kalendarz a czerwony kolor uwielbiam :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i raz jeszcze życzę Radosnych Świat!

      Usuń
  3. Piękny kalendarz, a hafcik jako kartka z kalendarza bardzo pomysłowe i proste:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest Twój kalendarz !!!!! U mnie co roku choinka żywa , czekam na jej zapach cały rok. Pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kalendarz, ja swój tak porządnie w zeszłym roku schowałam,że nie znalazłam go do tej pory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kalendarz śliczny, bardzo mi się podoba pomysł, u mnie w domu rodzinnym zawsze choinka sztuczna, ale w moim nowym domu do którego w maju się będę przeprowadzać będzie tylko żywa, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Żywa,ukorzeniona.....można,później w ogrodzie posadzić.Taka przeprowadzka to całkiem fajna sprawa... :)

      Usuń
  7. Piękny kalendarz :)
    U mnie choinka sztuczna, ubrana wczoraj z pomocą 4-letnej córeczki. Dziś chce spróbować upiec pierniczki - to będzie mój pierwszy raz , zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wspólne pieczenie z córcią jet cudowne,a jaka zabawa przy lukrowaniu...:))

      Usuń