wtorek, 30 grudnia 2014

Choinka & pierniki


Tak oto przedstawia się choinka 
w szydełkowych śnieżynkach zrobionych przeze mnie.


Tutaj wersja czerwono - złota 
ubrana w zrobione również przeze mnie pierniczki.







Tutaj lukrowane :)


Takie ozdoby choinkowe między innymi dostałam od bardzo miłej znajomej z fb.
Mikołajka wyhaftowała sama.
Jeszcze raz bardzo dziękuję Lidko :)





I świąteczny spacer - jeśli nie po lodzie ,no to po wodzie.... brrr ;)


I ostatnia gotowa praca w tym roku - ubranko na kubek w wersji bliźniaczej ;)


Jeszcze raz życzę Wam moi mili,
ufności i nadziei na Nowy Rok 2015

                                               Iventi :)

6 komentarzy:

  1. Śliczna choinka Irenko! Pierniczki podziwiałam już wcześniej...mniam! Tobie też życzę szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka ubrana w same gwiazdeczki prezentuje się fantastycznie.
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  3. Choinka pięknie ubrana, a do tego sama w sobie ma piękny kształt - taką bym chciała mieć choć jeden raz w życiu. Pierniczki też cudnie ozdobiłaś lukrem :)
    Szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a na pierniki zabraklo już czasu - na koronkowe lukrowanie.Moze....Wszystkiego dobrego .... :)

      Usuń
  4. Choinka jest śliczna, bardzo Mi podobają się ozdoby własnoręcznie wykonane, a osłonki ciekawie wyglądają, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń