środa, 5 listopada 2014

Wspólne dzierganie i czytanie - "Ci,którzy wrócili z zaświatów"Antonio Socci & domki

Dzień Wszystkich Świętych i Dzień Zmarłych,
to dni,w których szczególnie zastanawiamy się nad sensem życia.
Zadajemy sobie pytania,czy życie pośmiertne rzeczywiście istnieje? 
Właśnie te tematy porusza książka,po którą sięgnęłam.
Opowiada o małej dziewczynce,córce Antonia Sociego,
która po zatrzymaniu akcji serca zapada w śpiączkę.
To,że przeżyła można określić cudem.
Antonio Socii,dziennikarz,współpracownik włoskiego dziennika"Libero",
jeden z najbardziej kontrowersyjnych i poczytnych publicystów religijnych na świecie,
dociera do tych,którzy doświadczyli śmierci.
Czy była to śmierć rzeczywista,czy tylko jej pozory?

*
Książka,którą czytam i kolejne moje domki z "Salu u Małgosi"


Książka ze stosika nowo zakupionych,którą czytam.


Pierwsza trójka


Druga trójka


I całość


Nowe zapasy do przewinięcia na bobinki.


Takie widoki umilały mi dzisiejszy słoneczny spacer :)



Witam kolejne osoby ,które dołączyły do obserwatorów :)
  

10 komentarzy:

  1. Nie lubię czytać o takich sprawach :(
    Domki rosną wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór domków ( no i wykonanie) bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie SAL wyglada, coraz pełniej. I takiego spaceru Ci zazdroszczę... Oby jak najdłużej ta pogoda się utrzymała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne dpmki piękna jesien - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęciłaś mnie do lektury...a na krzyżyki już się nie skuszę, bo to nie moja bajka.Podziwiać będę tylko Twoje " budowle ", bo są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Domki prezentują się ślicznie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne domki, bardzo urocze, prawie jak na złotej uliczce w Pradze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne domki!! I jak ta książką? Godna polecenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie każdy sięga po takie książki....Czas był ku temu ,żeby po nią sięgnąć...Ja tylko dzielę się tym co czytam... :)

      Usuń
  9. Przerobienia podjęłabym się,ale nie haftowania,to nie ta bajka ;)

    OdpowiedzUsuń