piątek, 31 października 2014

Wspólne dzierganie i czytanie - "Mały Książę" Antoine de Saint -Exupery & komin


"A oto mój sekret.
Jest bardzo prosty:dobrze widzi się tylko sercem.
Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu".

Książkę o nieprzemijajcej mądrości zna chyba każdy,
a jeśli tak nie jest,
to musi po nią koniecznie sięgnąć.
Ja będę sięgać po kolejne nowo zakupione....



Cały czas haftuję,powstają kolejne domki,ale o tym w kolejnym poście.

Postanowiłam wziąć do ręki druty.
Włóczka wystarczająco długo czekała na swoją kolej.

Piękne szarości :)


W szarościach ma powstać komin.
Zamierzam robć ściegiem ryżowym ( podwójnym).

Tutaj mała zapowiedź.


Dziękuję moi mili za to,że zaglądacie,
pozostawiacie ślad swoich odwiedzin :)

Dziękuję za to,że jesteście kochani! :)

Serdecznie witam kolejne osoby,
które postanowiły tutaj zaglądać częściej i dołączyły do obserwatorów :)

*

I jeszcze trochę jesieni uchwyconej w obiektywie.





Serdecznie pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Piękne szarości, komin zapowiada się na bardzo ładny. Jesienne zdjęcia rewelacyjne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wełna widze jest super więc komin będzie wspaniały , małego księcia czytałam kilka razy a jesień piękną pokazałaś -u mnie ostatnio jest bardzo słonecznie - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. "Mały Książę" piękna przypowieść... choć każdy inaczej ją odbiera...
    Szarości cudowne...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Któż nie zna tej książki... szarości uwielbiam, jesienne zdjęcia - kasztan super...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się piękna robótka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka szarość to nieprzemijający klasyk, jak i książka którą czytasz:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mały Ksiązę zawsze na czasie tak jaki i szarości , komin zapowiada się cudny. Piękne jesienne zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Małego księcia...jedna z moich ulubionych książek...bardzo mądra książka. Jestem ciekawa jak będzie wyglądał skończony komin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia, aż pachną jesienią :)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Domki wprowadziły w nastrój zimowy postu ale zdecydowanie ociepliłaś go jesiennymi zdjęciami! Też jestem ciekawska jak będzie się prezentował komin :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie piękny komin w ślicznym kolorze. Mały Książę, muszę znów po tą książkę sięgnąć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń