czwartek, 4 września 2014

Wspólne dzierganie i czytanie - "Nasz mały PRL"I.Meyza,W.Szabłowski

To już dziesiąta środa jak dołączyłam do Maknety
do "wspólnego  dziergania i czytania"

"Nasz mały PRL" Izabela Meyza,Witold Szabłowski
to podróż do przeszłości,
ale nie tej bardzo odległej.




To podróż do tej przeszłości,
którą pamięta wielu z nas.

Czy dziś żyje się lepiej?

Na to pytanie,możemy spróbować odpowiedzieć sobie,
po przeczytaniu historii małżeństwa dziennikarzy,
którzy przenieśli się w realia przełomu lat 1981/1982,
zamieszkując w bloku,
rezygnując z komórki,internetu....

"Co za zakręceni ludzie!Za tę książkę należą się im kolejki czytelników,
3 kilo cukru i ...2(słownie dwa) gożdziki"Joanna Szczepkowska


 "Dla mnie najbardziej wyczekiwana premiera roku 2012.Wyprawa do PRL to taki survival..." Wojciech Orliński,"Gazeta Wyborcza"


Robótkowo,ciąg dalszy imbryczka.


Moi mili,bardzo Wam wszystkim dziękuję za odwiedziny
 i za tak wspaniałe komentarze.
Nie ukrywam,że uskrzydlają,dodają weny do dalszej pracy.
Prawdę powiedziawszy ciężko mi się haftowało na tej czarnej kanwie,
ale teraz  wiem,że warto było.

Dziękuję :)


5 komentarzy:

  1. Książka brzmi ciekawie...choć ja w tych czasach właśnie się urodziłam i nie znam ich realiów tak z autopsji. Imbryczek na tapecie...super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafty, tak estetycznie wyglądaj. A tobie książka się podoba?
    Chyba sobie zapiszę do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S. Mam nadzieję, że jednak skusisz się do udziału w "Hafciarskiej liście życzeń" :) Strasznie jestem ciekawa, jak ona będzie u Ciebie wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. książki nie czytałam ale imbryczek będzie piękny wzór mam a chęci mi brak totalnie - miłego tygodnia ci życzę buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny haft na tamborku :) O tej ksiazce nie slyszalam ale juz zapisalam tytul.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń