środa, 10 września 2014

Wspólne dzierganie i czytanie - "Rozważna i romantyczna"Jane Austen & imbryczek

Już kolejna środa?! 
Kolejne wspólne dzierganie i czytanie u Maknety! :)

Ostatnio pisałam,że powróciłam do haftu salowego z imbryczkiem.
Cieszę się bardzo,bo udało mi się go skończyć
i będę mogła zabrać się za kolejny nowy haft.
Nie będę zdradzać jeszcze co to będzie,
powiem tylko,że będzie kolorowo.

A oto moja wersja imbryczka.



Czytelniczo - "Rozważna i romantyczna"J.Austen 
- historia dwóch sióstr,
jednej rozważnej,
a drugiej romantycznej.






9 komentarzy:

  1. Gratuluję ukończenia - hafcik jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Pięknie wkomponowane litery alfabetu i cyfry w kontur imbryczka i pastelowe kolory sprawiają, że haft jest niezwykle elegancki wyrafinowany. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój imbryczek bardzo ładnie się prezentuje :) Książkę czytałam i mnie nie zachwyciła...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak klasyka... Gratuluję ukończenia imbryczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft jest piekny, sama nie haftuję ale bardzo lubie podziwiac. Marze o przeczytaniu proponowanej przez ciebie ksiazki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wzór jest przecudowny!!!Moje kolory i tak przepieknie pocieniowane.Wiem,że cieniowanie nie jest takie proste,a Tobie wyszło na medal,złoty oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pracowita mrowko, szybko skonczylas imbryczek! Ja swoj hafcik jeszcze koncze, eszcze kilka xxx!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu,kuszę,bo bardzo przyjemnie się haftowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo Lidka!Cieszę się :) ....Dowód,że działa :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń