środa, 27 sierpnia 2014

Wspólne dzierganie i czytanie - "Piękny umysł"Sylvia Nasar & biscornu

Dziewiąta wakacyjna środa,
a z nią moje "wspólne dzierganie i czytanie"

"Piękny umysł"Sylvia Nasar 
- to biografia genialnego amerykańskiego matematyka Johna Nasha,
laureata Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii.


Wyszywam kolejne biscornu,które...,
ale o tym w kolejnym poście.



Witam serdecznie nowych obserwatorów
 i zapraszam wszystkie chętne osoby,
 do dołączenia się do wspólnego dziergania i czytania u Maknety 
(banerek na pasku bocznym).




11 komentarzy:

  1. Książkę czytałam, obejrzałam tez film, byłam wzruszona, lektura godna polecenia. Twój kolejny haft zapowiada się obiecująco. Kończ go jak najszybciej, bo chętnie zobaczyłabym końcowy efekt. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki nie czytałam, ale jak łatwo się domyśleć film widziałam. Bardzo dużo jest rozbieżności między wersją papierową a ekranizacją?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te krzyżyki!
    Książki nie czytałam i przyznam, że pierwszy raz o niej słyszę. Myślałam, że to tylko film... Czego to się można od dziewiarek dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na czarnej kanwie chyba wyszywa się dośc trudno? Trzeba chyba dobrego oświetlenia?
    Piekny umysł to był tez dobry film :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wzorek super, książki nie czytałam i nie mam w swoim zbiorze, więc chętnie przeczytam....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jeszcze nie zrobiłam biscornu, a Twoje zapowiada się pięknie.książki nie czytałam, ale co nieco o niej słyszałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzór i piękna książka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki nie czytałam, ale film "Piękny umysł" mnie zachwycił. Fajnie zajrzeć do kogoś, kto nie dzierga. Miła odmiana, nawet jeśli trochę odbiega od cyklu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tej książki nie czytałąm a haft jest śliczny - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Książkę czytałam, ale chyba nie prędko do niej wrócę, za to chętnie zajrzę, żeby zobaczyć jak będzie wyglądał skończony haft:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O - to będzie kolejne śliczne biscornu! Z chęcią obejrzę efekt końcowy :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń