środa, 13 sierpnia 2014

Wspólne dzierganie i czytanie - "Życie ma smak" M.Kalicińska & biscornu

Siódma wakacyjna środa,
a z nią moje kolejne "wspólne dzierganie i czytanie".

"Życie ma smak"Małgorzata Kalicińska,
to książka głównie,jak sam tytuł wskazuje,
o smakach życia.

Jakie są te smaki życia?
cyt."No! To do miseczek i talerzy - zapraszam"

...smak wspomnień,
smak dzieciństwa,
smak wspomnień z ogniska,
smaki z historią,
smak uczuć,
smaki męskie, czyli przez żołądek do serca,
smak rozgrzewający,
smaki kosmopolityczne.

Te smaki właśnie łączą wszystkie historie,
które opisała nam autorka.

To książka lekka,
pełna aromatu i inspiracji kulinarnych.






*
Dziś do ręki ponownie wzięłam haft.
Oczywiście było prucie,
ale jedna strona biscornu już jest ;)



5 komentarzy:

  1. Biscornu zapowiada się śliczne :) A książkę kupiłam Mamie z okazji Dnia Matki w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podziwiałam osoby haftujące. Kiedyś i ja próbowałam tej sztuki, ale zawsze brakowało mi cierpliwości. Piękny haft! Kalicińską znam tylko z "Rozlewisk", chyba mnie jednak rozczarowała.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki nie czytałam niestety, ale może kiedyś :)
    Krzyżyki piękne! Zazdroszczę cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  4. biscornu będzie piękne ...błękit cudny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wzorek wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń