piątek, 1 sierpnia 2014

Szczęście uśmiechnęło się do...

Dziękuję Wam moi mili,
 za tak liczny udział w zabawie,
ale przede wszystkim za to,
że zaglądacie tutaj,
że pozostawiacie swoje komentarze.
Cenię każdą Waszą wypowiedź.

Tyle ile białych czterolistnych kwiatków,
tyle szczęścia życzyłam każdemu z Was.



Szczęście uśmiechnęło się do 


z bloga "krzyżykowe szaleństwo"

Serdecznie gratuluję  i proszę o kontakt :)

*

Była to moja pierwsza zorganizowana zabawa,
ale właśnie patrzę,
że liczba Obserwatorów zbliża się do 100 :)
.... ;)


*
Dla tych,którzy mieli mniej szczęścia :)



Chyba zrobię zielonego posta...

                        

13 komentarzy:

  1. szczękę z podłogi właśnie pozbierałam, chyba wszystkie zęby trafiły na swoje miejsce :) normalnie trzy razy posta czytałam, żeby uwierzyć w szczęście, jakie mnie spotkało - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Katarzyny (szczęściara) ;-) Dziękuję za zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę .
    Piękne hortensje, obie ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki za zabawę gratulacje dla Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja gratuluje Kasi a tobie kochana dziekuje serdecznie za wspaniala zabawe i juz czekam na nastepna - zycze ci milego oraz slonecznego weekendu buziaki slac - Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i dziękuję za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :) Ciekawie tu naprawdę, będę wpadać :)
    Zapraszam do siebie : uusi-alku-kinia.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje szczęściarze a Tobie dziękuje za zabawę.

    OdpowiedzUsuń