środa, 9 lipca 2014

Wspólne dzierganie i czytanie - "Poczwarka"Dorota Terakowska

Druga wakacyjna środa,
a z nią moje drugie wspólne dzierganie i czytanie.

"Poczwarka"Doroty Terakowskiej to bestseller roku 2001.

To książka,
która opisuje historię,która może toczyć się tuż obok Ciebie.

To historia,
o inności,o bezsilności,o miłości,o tolerancji,
o nieznanym nam duchowym świecie.

To opowieść,
którą przeczytałam jednym tchem.

To rzeczywistość,
która zostaje na zawsze w nas.

Z motywu "african flower" powstał igielnik.











cyt."O "dzieciach gorszego Boga" najłatwiej nie mówić.
Dorota Terakowska napisała - z niespotykaną wrażliwością i czystością spojrzenia."

"Adam i Ewa,bohaterowie "Poczwarki",żyją prawie jak w serialu.
Mają po trzydzieści kilka lat i starannie opisany "rodzinny biznesplan".
ład ich świata burzy pojawienie się córeczki,innej,niż oni oczekiwali.
Mężczyzna i kobieta - każde na swój sposób - poznają to nowe życie.Między odrzuceniem a miłością kryje się niejedna tajemnica."


11 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę książkę :) Igielnik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Widzę, że lubimy podobne książki :) Ja też czytałam "Poczwarkę" i zrobiła na mnie duże wrażenie. ŚLiczny igielnik!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatny igielnik, świetne kolory, zdecydowanie w moim stylu, dlatego bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tę książke w pudle od bratowej przywieziona ale jakos nie mogąłm sie za nia zabrac no to juz mnie przekonałas myśle ze juz wiem co pokaże w następną środe w ramach czytam

    OdpowiedzUsuń
  5. Igielnik przesliczny. Ksiazka zapowiada sie ciekawie. Mnie poruszylo juz Twoje wprowadzenie. Z checia siegnelabym po nia. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba ja juz czytałam, ale ponieważ nie pamiętam to z przyjemnością sobie przypomnę. Igielnik słodziutki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam dawno temu "Poczwarkę" - bardzo wzruszająca i mądra książka, daje dużo do myślenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Omijałam w bibliotece tę książkę. Trochę się jej bałam. Teraz chętnie po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  9. ksiazki nie czytalam ale musze to zrobic - igielnik jest bardzo piekny - moze kiedys taki zrobie bo musze teraz sama sie rehabilitowac - papappa biuziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przeczytać powtórnie i przypomnieć sobie. Uwielbiam taką tematykę książek, tylko pamięć mam krótką...
    Igielnik jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka jest o bardzo trudnych sprawach a napisana w taki sposób, że nie można odłożyć przez przeczytanie całości - nie dziwię się, że przeczytałaś ja jednym tchem...

    OdpowiedzUsuń