czwartek, 3 lipca 2014

Wspólne dzierganie i czytanie - "Bezdomna"Katarzyna Michalak

Rozpoczęły się już wakacje,
pierwsza wakacyjna środa
 a z nią moje pierwsze wspólne dzierganie i czytanie.

Dotąd łączyłam jednocześnie te czynności,
korzystając z audiobooka.


Książka ,którą obecnie czytam, to historia,
która może toczyć się tuż obok Ciebie,
to historia,która wciągnęła od pierwszych stron.
To opowieść pełna emocji,dramatyzmu i .... 

"...Opowiedziała całą historię dwojgu ludziom.
I to jakim!
Dziennikarce o oczach głodnych jak u rekina
i mężczyźnie..."



"To nie mogło przejść bez echa.
To musiało się jakoś skończyć.
Za bezwzględną szczerość zostanie albo ukarana,
albo nagrodzona.
Pozostało jedynie czekać.
I Kinga czekała"


Ostatnio zaprzyjaźniłam się z czółenkiem.

Ach!To dzisiaj już czwartek....  ;)

Pozdrawiam i zapraszam na Candy :)

5 komentarzy:

  1. Piękna przyjaźń...
    Bezdomna jeszcze do mnie nie trafiła, ale wszystko przed nami:-)
    Pozdrawiam w trakcie pieczenia racuchów:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. "Bezdomna" jest pierwszą książką tej autorki,którą wzięłam do ręki.Mimo. iż pierwsze strony wciągają,o tyle czytając dalej, już zawodzi mnie... Nie tego spodziewałam się przy poruszeniu,tak poważnych tematów...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, widać, że lubicie się z czółenkiem i koralikami. Efekt supłania piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki znam i polecam. Warte uwagi, a co się tyczy frywolitki to chyba zawsze będzie dla mnie czymś nieosiągalnym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiadają się piękne wachlarzyki :)

    OdpowiedzUsuń