czwartek, 31 lipca 2014

"Angielskie róże" - serduszka zapachowe


Witajcie moi mili :)
Witam równie serdecznie nowych obserwatorów :)

Dziś,tak z potrzeby częściowo,powrót do "angielskich róż".




Niektórzy z Was już wiedzą o czym mówię.
Wcześniej,z motywem tym powstała poduszka,
 kucyk,
dwa ślimaki,
misiu,
konik na biegunach,
domek dla ptaszków
 i serduszka.
 Serduszka powstały w dwóch wersjach.
Dziś zaprezentuje Wam trzecią wersję.
Serduszkom bardziej wydłużyłam ich kształt.
Podobają mi się :)



Dzisiejszą pracę zgłaszam do zabawy 
"Cykliczne kolorki u Danusi" 
Lipiec - kolor różowy.



Czy lubię różowy?
Lubię wszystkie kolory,
ale bardzo lubię czarny.
U mnie w garderobie też można znaleźć róż,
ale raczej jego odcienie,tzw.brudny róż i pudrowy róż.

*

Przypominam,że jeszcze dziś do godz 24:00 można wziąć udział w moim candy organizowanym z okazji roczku.Zapraszam :) 


Dziękuję,że zaglądacie tutaj i za pozostawiane komentarze.
Serdeczności Wam życzę,
                                       Iventi

28 komentarzy:

  1. Prześliczne różane serduszka :) Moja Mama jest wielką miłośniczką róż i ma wiele rzeczy z tym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam,tak samo jak i polne :)

      Usuń
  2. Piękne serducha, niezwykle romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serducha sa urocze. Witam wśród artystek - kolorystek , myslę że będziesz się dobrze bawić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Liczę na dobrą zabawę :)

      Usuń
  4. cudne serduszka, delikatne i romantyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! Serduszka śliczne, a róże bardzo ładnie się na nich prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale miłośnie u Ciebie! Śliczne serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Romantyczne serduszka, bardzo lubię róże i na tkaninach i w ogrodzie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. te twoje prace kochana z angielskimi rozami znam - sledze od dawna i czesto powracam by wzrok nacieszyc ale serducha to ci zazdoszcze bo wyglada slicznie pieknie i sama juz nie wiem jak to nazwac - w rozowy kolor juz sie nie zalapie ale na czany u Danuski postanowilam sie w pelni zmobilizowac wiec bedzie nas coraz wiecej w tej zabawie - buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło,że dołączyłaś.Ja też dosłownie w ostatnich godzinach dołączyłam,czyli czasowe ograniczenie miałam,ale cieszę się,że udało mi się coś pokazać :)

      Usuń
  9. Śliczne są te serduszka, lubię takie klimaty więc mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze serduszka! Lubię motyw róż na wszystkiego typu pracach.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne te serduszka ..ach cudne aż zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały tercet serduszkowy, ślicznie się prezentują! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Kocham takie róże,więc jak dla mnie bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze te serduszka, a ten motyw różany cudny. W ogóle bardzo mi się podobają, niby zwykłe, a mają w sobie to coś, co mnie do nich ciągnie. Piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycam się tymi serduszkami.... ♥
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo piękny, delikatny motyw. Na pewno ociepli wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są te serduszka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Serduszka są prześliczne i chyba nimi ujęłaś Danutkę, bo na sierpień wymyśliła Twój ulubiony kolorek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,ale to Danka ujęła mnie tym kolorem i przez to sprawiła,że dołączyłam do zabawy.Doczytawszy,że jest też zabawa w lipcu,dołączyłam w ostatniej chwili ;) Czasu tylko miałam mało,ale cieszę sie ,że udało mi się coś przygotować.Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Dziękuję Kasiu! Kolejne cudo? Kolejne serducho... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudne Twe serduszka :)
    Uwielbiam takie różane klimaciki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądają uroczo, bardzo kobieco :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń