niedziela, 1 czerwca 2014

Roczek...


1 czerwca ubiegłego roku pojawił się pierwszy post na moim blogu.Dziś mija dokładnie rok,który był pełen wrażeń i nowych doświadczeń.


Przez ten czas poznałam wiele wspaniałych osób,prac.pomysłów.Dziękuję Wam Wszystkim za to,że jesteście,że zaglądacie,że wyróżniacie mój blog,ale powtórzę się tutaj ,że największym wyróżnieniem dla mnie jest to,że zaglądacie i pozostawiacie ślad swojej obecności w postaci komentarza.

Wcześniej wspomniałam,że z tej okazji dostałam już upominek. Nadszedł ten dzień i mogę się  już pochwalić.O zaskoczeniu,o radości,o wzruszeniu...nie będę się rozpisywać...

Dziękuje !!! 

















D z i ę k u j ę  W a m , ż e  b y l i ś c i e   z e  m n ą!!!

Iventi

3 komentarze:

  1. Cudowny upominek!
    Życzę kolejnych pięknych lat radości z blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję,że fantastyczny pomysł z upominkiem.Dziękuję Aniu :)

      Usuń
  2. Gratuluję pierwszego roczku i życzę by kolejne lata były równie owocne :) Album jest piękny!

    OdpowiedzUsuń