sobota, 28 czerwca 2014

Medalion - może być Twój!


Biorąc udział w urodzinowym Candy o tutaj
masz szansę,że medalion ten 
wraz z przydasiami,które sam wybierzesz,
poleci właśnie do Ciebie :)


Szarości ciąg dalszy.
Piękny kolor,
chociaż niektórzy mawiają,
że szary to nie kolor. 



A tutaj zapowiedź kolejnej robótki frywolitkowej.
Szczegóły wkrótce.


Jako przerywnik biorę szydełko do ręki.Powstają elementy african flowers.



Z pewnością,niektórzy zauważyli u mnie na blogu,
na pasku bocznym nowy banerek.O tym napiszę w najbliższą środę.

Serdecznie Was pozdrawiam i zapraszam,
także do zabawy Candy :)

9 komentarzy:

  1. Na candy już się zapisałam :) Nowa frywolitka zapowiada się wspaniale :) Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Dziękuję,a Tobie Aniu, miłego tygodnia :)

      Usuń
  2. medalion cudny!!!!a zapowiedź nowej pracy ...już jestem ciekawa efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Sama jestem ciekawa,co te "łapki wykombinują" ;)

      Usuń
  3. Piękny kolor - uwielbiam grafit i inne ciemne szarości. Zapowiedź nowego cudeńka bardzo mnie ciekawi. No i te african flowers - przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violka,kolor i nitki, i koralika,rzeczywiście jest piękny ;) Uwielbiam robić ten motyw na szydełku - african flower,daje tyle możliwości.

      Usuń
  4. Cudowny grafit! W połączeniu z koralikami bordo daje cudowny efekt :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie próżnujesz Kochana :) Czyżbyś kolczyki robiła? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna nagroda, a jako, że jestem wielką fanką biżuterii, więc staję z nadzieją w kolejce:-) i pozdrawiam wszystkie" rywalki" :-)

    OdpowiedzUsuń