sobota, 17 maja 2014

Wyróżnienie - kolejne

Witam serdecznie kolejne osoby ,które dołączyły do obserwowanych.Dzisiaj będę się chwalić otrzymanym wyróżnieniem od Kasi prowadzącej bloga http://krzyzykowe-szalenstwo.blogspot.com/,aczkolwiek dla mnie największym wyróżnieniem jest Wasza obecność i dowód Waszych odwiedzin w postaci pozostawionego komentarza.Dlatego też ,jak i poprzednio nie będę typować żadnych blogów i tutaj proszę o ..... 
Obiecuję za to,że w miarę możliwości będę Was odwiedzać jak tylko to będzie możliwe.A oto moje wyróżnienie.


Jeszcze raz bardzo dziękuję Kasiu.Jest to moje drugie wyróżnienie w ciągu roku.Tak jeszcze trochę ,i będzie roczek,jak zaczęła się moja przygoda z blogowaniem.Z tej okazji dostałam już nawet piękny i wyjątkowy prezent,ale o tym i o .... w kolejnych postach.Już dziś serdecznie Was zapraszam :)

5 komentarzy:

  1. Cieszę się razem z Tobą. Gratuluję! Lidka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pięknie - a że zawsze tu u ciebie jestem więc czekam na podziwianie prezentu buiziaki slę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu,z pewnością pokażę,ale to dopiero,albo już 1 czerwca,w Dzień Dziecka,bo dokładnie tego dnia rok temu założyłam bloga.

      Usuń
  3. Gratuluję wyróżnienia. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Marysiu i również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń