niedziela, 18 maja 2014

Wymianka - "majówka"

Wcześniej pokazywałam już Wam,jaki medalion przygotowałam na wymiankę z bardzo sympatyczną Lidką.Od tak zgadałyśmy się, bez okazji,Nazwałyśmy ją "majówką" Taką piękną,z pięknymi życzeniami kartkę dostałam wraz z przydasiami.Kartkę zaraz włożyłam w ramkę i stoi na komodzie a przydasie znalazły swoje miejsce w pracowni.



Na kapturku wyhaftuję prawdopodobnie poziomkę - truskawkę,bo taki właśnie haft znalazł się na jej jajku w salu wielkanocnym ,w którym obie brałyśmy udział.Bobinki plastikowe oczywiście wykorzystam przy reorganizacji organizera muliny,która już praktycznie jest na ukończeniu,ale o tym w osobnym poście.Filc i lamówki wykorzystam przy kolejnych moich pomysłach.Bardzo się cieszę z przyrządu do prucia.Mam co prawda ale taki krawiecki,a ten taki malutki.



A taką oto kartkę przygotowałam ja dla Lidki.,wiadomo,że dla hafciarki ;) Znalazł się tam jeszcze motyl,którego tu brakuje. 


Takie oto nożyczki hafciarskie były moim upominkiem dla Lidki.Dorobiłam do nich jeszcze frywolitkowego kwiatka. 


Dodatkowo zrobiłam jeszcze frywolitkowy medalion,który pokazywałam już wcześniej,a o czym wspomniałam na początku.Taki sam,ale nie ten sam już jest prawie gotowy.


Oczywiście musiałam dorzucić swoje ulubione serducha w angielskie róże.



Jeszcze raz Lidko dziękuje Tobie bardzo za przemiłe życzenia i cudowne skarby.Uwielbiam miłe niespodzianki :)

Ale się dzisiaj rozpisałam ;)

                                         Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Świetna wymianka :) Podziwiam Cię za umiejętność tworzenia tak ślicznych frywolitek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne drobiazgi :) a te frywolitki... ehhh - uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze raz dziękuję za dzieła Twoich rąk! Lidka

    OdpowiedzUsuń