niedziela, 4 maja 2014

Sal księżycowy - odsłona pierwsza.

1 maj, a z nim wiele blogowych zabaw rozpoczętych.Dzisiaj napiszę Wam o Salu księżycowym zorganizowanym przez Kasię.z Krzyżykowego szaleństwa.
"Sweet moon" to projekt Allessandra Adelaide Needleworks.



Oryginalne kolory haftu to niebieski i granat na białym tle.
Ja postanowiłam wyhaftować go w kolorach odwróconych,tzn na błękitnym tle biały księżyc.Zdradzę Wam ,że zaczęłam już haftować metalizowaną złotą nitką na czarnej kanwie,ale zrezygnowałam.A to zapowiedź mojego księżyca.




Kanwa 14 ct, DMC 
W następnym poście o kolejnym salu.Zapraszam :)

7 komentarzy:

  1. jakie to delikatnie i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miałam różne pomysły i ciężko było mi się zdecydować.

      Usuń
  2. Jest co podziwiać taki śliczny salowy księżyc przydąłby mi się do pokoiku Zu - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft powstaje , życzę dalszego przyjemnego zmagania z igłą i kanwą. Buziaki zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wychodzi bardzo delikatnie :) niecierpliwie czekam na kolejną odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Aniu :) i u mnie ich trochę można policzyć ;) Dam radę :)

    OdpowiedzUsuń