środa, 5 marca 2014

Jak zrobić kwadrat na szydełku - krok po kroku (fot)

Kwadrat zrobiony jest innym wzorem niż "babciny kwadrat".



Robiąc go wzorowałam się na zdjęciu z internetu.Do pracy wykorzystałam wełnę "Kotek" i szydełko nr 4.
Pracę rozpoczynamy 72 oczkami łańcuszka.


Duże "oko"robimy z 8 oczek łańcuszka.




  Tutaj dorabiamy jeszcze jeden rząd - powtarzamy 2 sł.,8o.ł.,
Pierwsze "oko"wrzosowe przekręcamy i dopiero  przez tak przekręcone przekładamy kolejne i ostatnie związujemy.Na zewnątrz robimy jedno okrążenie półsłupkami.






Mam nadzieję,że przy pomocy tych fotek uda się Wam zrobić takie cudeńko

                                                                                   
                                                                                                    Iventi



4 komentarze:

  1. Dzięki och dzięki :* Jesteś WIELKA :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jaka ty jetseś kochana a ja w głowę zachodziłam jak zobaczyłam u ciebie te kwadraciki jak to się robi dziękuję ci ślicznie za tutorial na pewno wykorzystam buziaki ślę Marii i słonecznego dzionka życze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu i pytaj jeśli masz pytania :) Korzystaj! Czekam na Twoje!

      Usuń
  3. Dziękuję Aniu :) Też pierwszy raz robiłam w ten sposób i szybko się go robi.

    OdpowiedzUsuń