sobota, 25 stycznia 2014

Zawieszki - serca

Witam stałych czytelników i kolejne osoby ,które dołączyły do obserwatorów :)W Ostatnim poście składając życzenia z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka, pokazałam już jedno serducho.Czas odsłonić kolejne.

fot. Iventi Atelier

fot. Iventi Atelier

fot. Iventi Atelier

fot. Iventi Atelier
fot. Iventi Atelier


Serducha powyższe mogą być wykorzystane jako zawieszki do dekoracji wnętrza lub jako serduszko zapachowe do szafy.Wystarczy skropić ulubionym zapachem,a gdy się znudzi,przeprać i zastosować nowy zapach. Mogą też być miłym upominkiem dla bliskiej osoby.

O kolejnych koronkowych serduszkach,o zabawach i konkursach blogowych i fb. w następnych postach,na które już dziś serdecznie zapraszam.

                   
                                    Iventi :)

6 komentarzy:

  1. śliczne i takie walentynkowe można by rzec :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne są Twoje zawieszki , również lubię je robić. Pięknie ozdobiłaś , pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Marysiu,ja uwielbiam je robić,tak samo jak woreczki zapachowe.Serca,kojarzą mi się z serdecznością,której czasami tak mało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne ślicznie i urocze ale ja bym porwała te z koronką i guziczkiem pomysł super jako zawieszki zapachowe buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kolekcja serduszek :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne serduszka, najbardziej podoba mi się to z czerwoną koronką dookoła :)

    OdpowiedzUsuń