czwartek, 12 grudnia 2013

Mikołaj - wymianka

Czujecie już kochani świąteczną atmosferę? Ja już od pewnego czasu,od momentu gdy z przerwami siadałam do maszyny,by przygotować prezent Mikołajkowy w ramach wymianek. Ile emocji... ?
I tak przygotowałam oto taką niespodziankę.


Skarpetę Mikołajkową,ocieplacze na kubki, podstawkę pod cukiernicę i kosmetyczko-organizer utrzymałam w zbliżonej kolorystyce.


W kosmetyczce-organizerze zrobiłam kieszonki na czółenka,nożyczki,ściągę z wzorem ;) i główna kieszeń na nici i robótkę.
Wstawkę zrobiłam na szydełku,według wzoru,który zamieściłam w jednym z wcześniejszych postów.


Skarpetę uszyłam z lnu.Wykorzystałam do przyozdobienia taśmę pasmanteryjną,oraz wyhaftowałam wełną śnieżynkę.


Ocieplacze na kubki zrobiłam na drutach wykorzystując wzór warkoczy.


A takie cudeńka dostałam od Izy.Iza i tutaj Tobie jeszcze raz dziękuję.


Witam serdecznie kolejne osoby ,które dołączyły i
dziękuję Wam kochani za to,że zaglądacie i pozostawiacie po sobie ślad w postaci komentarza.
Serdecznie Was pozdrawiam,
                                          Iventi

4 komentarze:

  1. Piękne piękne piękne super pomysły godne pochwały i uwagi pozdrawiam ciepło Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolna i pomysłowa z Ciebie dziewczyna. Piękne te upominki. Pozdrawiam: Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty świetne przygotowałaś, wszystkie prezentują się pięknie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka ...Twoje cudowności miałam okazję podziwiać na FB..pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń