czwartek, 24 października 2013

"Woreczki zapachowe Black & White

Wcześniej pokazywałam Wam woreczki zapachowe z monogramem.Dziś zaprezentuje w wersji Black & White z dodatkiem koronki bawełnianej.Sznureczek do przewiązania i brzeg woreczków wykończyłam szydełkiem.

"Woreczki zapachowe Black & White" fot.1 Iventi

"Woreczki zapachowe Black & White" fot.2 Iventi
"Woreczki zapachowe Black & White" fot.3 Iventi

Woreczki jeszcze nie są wypełnione.

Serdecznie pozdrawiam,
                                    Iventi

6 komentarzy:

  1. witaj ,
    cudne te woreczki ,takie dopracowane i taką czystością i elegancją przyciągają wzrok :-)
    pozdrawiam ciepło :-)
    Ps.biżuteria tez mi się podoba hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Dziękuję.Biżuteria i mi się podoba;) ale to już nie moje dzieło.Kupiłam niegdyś materiały do zrobienia sutaszu (itp) ,ale czekają na swój czas:D

      Usuń
  2. Bardzo eleganckie te woreczki. Chętnie wypełniłabym je lawendą lub przechowywałabym w nich biżuterię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasa! Piękne są i bardzo eleganckie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wizytę u mnie i za zaproszenie. Woreczki przepiękne takie w moim guście. Zostaję na stałe i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Są boskie bardzo mi się podobają pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń