niedziela, 11 sierpnia 2013

Akcja "Aukcje dla Alicji"

Witajcie  drodzy,cieszę się ,że zaglądacie tu i pozostawiacie po sobie ślad w postaci komentarzy.Sprawia to,że i ja tu wracam.Ostatnio tak się składa,że moje prace robię w celu niesienia pomocy chorym dzieciom.I tak jest tym razem.Teraz uszyłam aniołka dla Ali,małej czteroletniej dziewczynki,która choruje na neuroblastię (j.t. nowotwór złośliwy)Jedyną szansą na powrót Alicji do pełnego zdrowia jest leczenie w klnice w Greifswaldzie-Niemcy.
Do akcji "Aukcje dla Alicji" włączyli się nie tylko blogerzy.Chcąc się dołączyć więcej informacji szukaj na stronnie:

http://alicjakosmala.blogspot.com/

https://www.facebook.com/events/208361162621219/209021929221809/?ref=notif&notif_t=plan_mall_activity

Dołączając się do akcji uszyłam Aniołka o imieniu Alicja .Aniołek śpioch,jak sama nazwa wskazuje lubi spać, ale przed snem przy zamkniętych oczętach cierpliwie wysłuchuje  opowieści minionego dnia. Milcząc zapewnia o zachowaniu tajemnicy.Nosi też ze sobą jasiek w kształcie chmurki, gdyby go sen nagły zmożył.


"Aukcje dla Alicji" fot.1 Iventi

"Aukcje dla Alicji" fot.2 Iventi

"Aukcje dla Alicji" fot.3 Iventi

"Aukcje dla Alicji" fot.4 Iventi

"Aukcje dla Alicji" fot.5 Iventi

"Aukcje dla Alicji" fot.6 Iventi
"Aukcje dla Alicji" fot.7 Iventi


                                                       Pozdrawiam,

                                                                      Iventi




1 komentarz:

  1. Piękne te Twoje lale aż chce się wrócić do dzieciństwa. Dziękuję za tę, którą uszyłaś aby mi pomóc <3
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń