wtorek, 30 lipca 2013

Herbaciarka różana & R.U.J


Witam :) 
Witam nowych obserwatorów.Wszystkim zaglądającym i pozostawiającym komentarze serdecznie dziękuję :)  Z pewnością wizyty Wasze sprawiają, że wracam tu, choć gonię w tej "przestrzeni czasowej", jak większość z Was.

Dziś wspomnę o autorskim przepisie i pokażę Wam jaką niespodziankę zrobiłam na pamiątkę wspólnego spotkania z R.U.J. Jest nią różana herbaciarka wykonana metodą decupage. Do środka włożyłam dwie konfitury.Pierwsza to tradycyjna z truskawek a druga to mój autorski eksperyment ,ale jakże udany.Konfitura zrobiona na bazie dyni. Rezultatem byłam sama mile zaskoczona. Z pewnością w sezonie dyniowym wrócę do tematu.Do obu konfitur oczywiście dołożyłam herbatkę eco,bo co to za herbaciarka bez herbaty? ;)

Uzupełnieniem pamiątki były trzy zapachowe woreczki z monogramem i  suszoną lawendąDodam,że o dominującym kolorze w ich kuchni wiedziałam.Słowem trafione :)

Herbaciarka różana & R.U.J       fot.1 Iventi


Herbaciarka różana & R.U.J       fot.2 Iventi
Herbaciarka różana & R.U.J       fot.3 Iventi



                                           Pozdrawiam,

                                                          Iventi

2 komentarze:

  1. Piękne pudełeczko,ale woreczki po prostu są bajeczne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)), a monogramy mam z "ABC Pani domu" nr 1/2012.W innych pracach wzór nieco pozmieniałam,ale jeszcze marzą mi się inne.

    OdpowiedzUsuń